SOVMORGON

God morgon! Idag tog jag mig en lång sovmorgon, och det var det underbaraste jag gjort på länge länge! Just nu sitter jag och äter en rejäl frukost, ska nämligen till gymmet med Anastasia om en stund. Jag ska bara träna på Friskis och Svettis, men eftersom att inte jag köpt gymkort där än ska vi träna där Anastasia brukar träna.

I eftermiddag tror jag det var prat på fika med girlsen, det ska bli mycket mysigt! Tror inte jag har något mer planerat idag, blir en tidig kväll. Har tvättid kl. 06.00 imorgon, skulle aldrig gå upp o tvätta vid den tiden om det inte var verkligen verkligen nödvänigt! Har inga rena kläder kvar.

Det fungerar tyvärr inte att ladda upp bilder just nu men hoppas det funkar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0