SNART ÄR PRINSESSAN HÄR

Jag är äntligen hemma nu efter en galen natt! Min bror som bor i Norge kom hem i Fredags, så igår var jag med honom och hans vänner ute och käkade på ett jätte mysigt ställe som heter Casanova. Efter det blev det party för hela slanten!

Nu har jag precis duschat och hoppat i mjukiskläderna. Imorgon är det en stor dag! Min älskade lillasyster blir mamma imorgon, och jag blir moster. Jag längtar såå mycket tills lilla prinessan är här.

Har inga bilder från helgen, men tänkte att jag kunde slänga upp en bild på mitt nya penselset jag köpte förra veckan. Det är underbart!



Nu ska jag fortsätta att bara mysa med familjen resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0