MODEVISNING

Idag regnar det ute, men jag är glad ändå :) Det är ju som sagt modevisning idag och klockan 11 ska vi befinna oss på plats för att fixa hår och smink på modellerna, ska bli såå kul! Jag är verkligen glad att vi får chansen att göra sånna här uppdrag. Inte nog med att man utvecklas mycket, knyter man samtidigt kontakter och har superkul under tiden. Känner att det här är det jag kommer syssla med i framtiden.

Igår var Anastasia här. Vi hade myskväll och kollade på idol, riktigt mysigt!

Idag ser jag ut såhär!






Om jag känner mig själv så kommer mitt blodsocker sjuka fort idag, därför har jag laddat upp med massa godis ;)

Kommentarer
Postat av: ALiNDER054

jävlar så tjock ;)

2010-09-25 @ 10:33:35
URL: http://alinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0