MIST STOCKHOLM

Hela den här helgen har varit grymt rolig, men den har gått så himla fort! Igår jobbade vi 11-17 och jag somnade redan vid halv nio. Imorse ringde klockan 06.00 och då var det bara att dra sig upp ur den varma och härliga sängen, skulle nämligen befinna mig på Mist Stockholm vid nio för att sminka några modeller. Var klar där vid tolv och då var det modevisning som gällde. Är som sagt mycket nöjd med helgen!

Nu sitter jag nyduschad i min mysiga morgonrock och kollar på "ensam mamma söker" på 3:an. Har skola tolv till fyra imorgon, efter det tar jag bussen till Karlstad!


Fick 25% rabatt på Mist, så denna underbara ögonskuggan fick följa med mig hem för ynka 100:-

Kommentarer
Postat av: Anastasia

hej, jag saknar dig i skolan! är glad att du e back on monday! men fattar du va tomt de kommer bli för mig när du flyttar till karlstad!? åh :( <3

2010-10-02 @ 23:06:10
URL: http://improveme.se/houseofA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0