EFTER EN BRA HELG, VÄNTAR PLUGG!

Märker att det blir ganska tyst här på helgerna, men det blir så när man har fullt upp och prioterar annat. I Fredags var jag iallafall hemma hos mamma. Kvällen spenderades med Idol och massa massa mys. Passade på att mysa lite extra med Tindra. Tidigt på Lördagen tog jag bussen hem till pappa. Var och kollade på lillbrors fotbollsmatch och på kvällen vart det lite festligeher. Söndagen bestog endast av slapp! Mina kusiner från Örebro kom hem till pappa och sedan åkte jag med dom tillbaka till Örebro.

Nu är det nya vecka och det märks att verkligheten kommer ikapp en, speciellt när dagarna består av plugg... Så nu, är det plugg och käk som gäller! Ska försöka hinna med en powerwalk senare ikväll också.

Här får ni lite bilder på snuttegullan Tindra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0