SÖNDAG - PIZZA OCH PLUGG

Ciao! Denna helgen har verkligen varit en myshelg. I fredags var jag och älsklingen hemma hos mamma och käkade mat och kollade på idol, och igår var jag hos Caroline. Det blev en kväll full med skitsnack, film och massa gott. Precis som det ska vara!

Nu är jag precis hemkommer till mamma, hon ska hjälpa mig med lite pluggande var det tänkt. Så idag blir det pizza och plugg.. en typisk söndag!

Här kommer lite bilder på endel av de sminksaker jag har beställt till halloween. Jag ska vara zombi med massa öppna och blodiga sår över hela kroppen/ansiktet. Det kommer jag göra med hjälp av Vax, fetsmink och teaterblod. Lägger upp bilder på hur jag sminkar och hur resultatet blir!




Kommentarer
Postat av: Alva

Uppdatera!!! :(

2010-12-02 @ 17:10:48
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0