FREDAG

Hej! Hur är läget? Med mig är det jätte bra, solen skiner och det är Fredag. Egentligen slutar jag 10.40 på Fredagar, men för två veckor sedan hade vi ett prov som jag missade, så jag fick stanna kvar en stund efter jag slutat och göra det. Det var ett hår-prov där vi skulle göra flätor ( inbakad, utbakad, fiskbensfläta osv). Det gick faktiskt riktigt bra och jag är nöjd!

Sitter just nu hemma med en kopp kaffe och väntar på att min älskling ska komma. Bär som sagt av till karlstad hela helgen. Ikväll ska vi fira Tina, men resten av helgen är oplanerad än så länge!

Har tyvärr ingen kamera, så kan inte lägga upp några bilder..
Men ha en braaaa helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0