EGOBOOST

Igår efter skolan bestämde jag och Alva oss för att gå ut och fota massa höstbilder. Så det var bara att ta fram kameran och börja fota. Det var jätte kul och vi fick massa fina bilder! Bland annat denna nya bilden till min header och nya design, som underbara Alva hjälpte mig att fixa.

Jag ligger i sängen just nu och håller på att läsa Blondinbellas bok "Egoboost". Det är verkligen en sådan bok som jag kan fastna i och bara läsa och läsa.. Hon har skrivit mycket bra och kloka saker i boken!

Imorgon är det Fredag och som vanligt den sista tiden, så ska jag åka till Karlstad. Min baby kommer och hämtar upp mig efter jobbet och sedan åker vi. Det är så himla skönt att jag börjar 11.00 i skolan på Måndagar. Då kan jag nämligen stanna kvar i Karlstad ändå till Måndag morgon, och ta 10.00 bussen. Då är jag framme precis lagom till att jag börjar.

Plugga, städa, tvätta mina sminkborstar, packa osv. är det som jag ska ägna resten av min kväll med. Det är tyvärr sånt som måste göras. Hoppas ni får en bra kväll, och visst blir man glad när man tänker på att det är helg imorgon?


Här är en av bilderna från igår

Kommentarer
Postat av: Alva

Så snygg!!!



Såg att vi har glömt att ta bort "rebecca sommersand" texten i de andra kodmallarna. jag får fixa det imorgon! Puss puss

2010-10-14 @ 20:12:26
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0